RUILEN EN RETOURNEREN

14 dagen bedenktijd

Na ontvangst van uw bestelling wilt u natuurlijk zo snel mogelijk uw product proberen. Mocht daaruit blijken dat het product toch niet is wat u had besteld, dan kunt u gebruik maken van de 14 dagen herroeprecht. Als uw bestelling om welke reden dan ook niet bevalt, dan kunt u uw bestelling retourneren, mits u dit binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aan ons meldt. U heeft dan het recht om uw bestelling om te ruilen voor een ander product, of om uw geld terug te krijgen. Na uw melding dat u van uw aankoop afziet heeft u nog 14 dagen om de bestelling terug te sturen.

Als het product beschadigd of niet compleet wordt geretourneerd, kan het zijn dat wij hier kosten voor in rekening brengen. In dat geval zal in overleg met de klant worden bepaald of het product voor een gedeeltelijke restitutie in aanmerking komt. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Hoe kunt u een product retourneren

Als u een product wilt retourneren of ruilen, is het belangrijk dat u dit binnen 14 dagen na ontvangst van het product aan ons meldt. Meld via email of telefoon aan ons dat uw product geretourneerd moet worden, en wij geven u aan waar u uw product naartoe kunt retourneren, en welke informatie we nodig hebben bij de zending. Als het product door ons is ontvangen, ruilen we het om voor het gewenste artikel, of ontbinden we de overeenkomst en storten we uw volledige aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat u van de aankoop heeft afgezien, terug op de rekening waarmee u betaald heeft. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U kunt ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als u daarbij maar een mededeling voegt waaruit uw wens tot herroeping blijkt. U kunt onderstaande stappen volgen om iets retour te sturen.

  • Neem contact op met onze klantenservice.
  • U ontvangt via mail of telefoon de gegevens die u nodig heeft om de zending naar ons te retourneren.
  • Na ontvangst van de zending sturen wij u een ontvangstbevestiging toe, en gaan we met uw zending aan de slag
  • Nadat uw zending is onderzocht stellen we een oplossing voor om het probleem op te lossen.

Wij willen je vragen ons overzichtelijk en toegankelijk portaal te gebruiken Retour shipping-portal . Op deze manier kunnen we jouw retourzending snel verwerken. Je bent hiertoe echter niet verplicht. Indien je de doos waarin het product is bezorgd en bijgaand beschermmateriaal hebt weggegooid, dien je zelf een vervangende doos en beschermingsmateriaal te vinden.

Het retouradres

U kunt het volgende adres gebruiken om producten te retourneren:

curlystop Wholesale B.V.
o.v.v. uw bestelnummer

Er wordt geen restitutie verleend als het zegel van haarcosmetica of huidverzorgings- en voedingsproducten is geopend vanwege hygiënische redenen. Geld wordt binnen 3 tot 14 dagen terugbetaald, afhankelijk van de drukte.

Kosten van Retournering.

De kosten van het terugsturen van het product naar ons wordt niet door ons vergoed. We vragen u dus om deze kosten zelf te dragen. Wij brengen geen aparte handlingkosten in rekening voor het verwerken van uw retourzending. Heeft u vragen over deze stappen, de informatie die u ontvangt of andere zaken omtrent het retourneren van uw bestelling, neem dan contact met ons op.